Laddar om

Försöker ladda om för ett lika hårt, jobbigt och awesome träningspass som igår. Idag är det bröst och axlar på schemat. Blev en del böjande och pressande igår. Avslutade böjen på 90kgx2 och benpressen avslutades på 250kgx6. Sedan blev det en raka marklyft, lårcurls, utfall och bensparkar. Idag känns det.. Träningsvärken är ett faktum. Jobb på Hemtex sedan promenad hem. Just nu lever jag ett väldigt enformigt liv. Samma rutiner varje dag. Morgonträning, jobb, kvällspromenad hem, sova. Där emellan äter jag. Ganska skönt med rutiner när man går på diet. Energin finns inte riktigt där för några utsvävningar.

3 tankar på “Laddar om

  1. Erika Norberg

    Haha, jo det har hänt en hel del här också!;-)
    Träningen går vanligtvis bra, just nu börjar jag dock vara rätt begränsad. Har mkt sammandragningar och eftersom jag har två inneboendes i magen så blir det att ta det ännu mer försiktigt. Jag längtar fruktansvärt mycket efter riktig träning!
    Är det body Fitness du ska tävla i eller?
    Och hur kom du på det?:-) kul med träningsmål.

    Svara

Lämna en kommentar